Kubra43 Merhaba 12 ayda herkes bu 3 aşıyımı oldu . Ateş sonrasi ateş durumu kaç gün sürdü .ilave olarak kkk aşısıni 9. Aydada olan oldumu
Minigimm1 Kubra43 9.ayda kızamık aşısı olacaktı ben yaptırmadım sürekli evde diye ve 12.ayında yapılacak diye o yüzden toplu karma aşıyı yaptırdık 12 aylıkken
Minigimm1 Kubra43 ellerinde olmadığı içinde su çiçeği aşısını 14 buçuk aylıkken yaptılar onda da ateş olmadı canim 2 gün başını yıkama demişlerdi
Kubra43 Minigimm1 Minigimm1 niye sadece baş. Bana yaptırabilirsin dedi hemşire. Butun aşiları kolumdanmı yaptılar bizim hepsını koldan yaptı onada şasırdım