Merhabalar hanımlar , bende lansinohun tekli elektrikli süt sağma makinesi var. Bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum ayda 600 gr aldı çok fazla değil alt sınırda biliyorum ama kötü bir gelişme de değil çişli bez sayıları 6-7 yi buluyor günlük . Size sorum şu olucak ; ben sağma makinesinde her sağdığımda emzirme sonrası da olsun ya da emzirmeden bir saat sonra da olsun hep iki göğsümden toplam 30 cc çıkıyor böyle bişey olması normal mi emzirme danışmanım başlığın mememe uygun olmadığını söylüyor ama 30 cc yi nasıl sağıyor ? Ya da sütüm gerçekten bu kadar mı kafam çok karışık yardımcı olur musunuz