Kaynar suya koymayın öncelikle. İçilebilir sıcaklıktaki suya ekleyin 30a 1 ölçek olarak. Mesela 90 CC mamada 30 sıcak 60 ılık su koyunca içilebilir sıcaklıkta oluyor. Kaynar suya mama hazırlarsanız soğuması için beklerseniz besin değerleri ölüyor. Mamayı yarım saat içinde tüketmesi gerek hele ki bu sıcakta tüketmezse tekrar verilmez bozulur kokusu ve tadı değişir ekşir. Bunlar çok düşülen hatalar olduğu için eklemek istedim.