Ya boşver canım yesinde ne yerse yesin yeter ki 🙈 modumuz bu 😂 tabi sağlıklı hale getirmek elinde tam buğday unu ile evde yap hepsini, içlerini istediğin gibi hazırla, karnabahardan pizza yap veya yumurta akından tabanını hazırlayabilirsin, veya nohut unu vs kullanabilirsin, lahmacun içine ceviz de katabilirsin iyice rondodan çekip, kızım çikolatalı poğaça istedi ben yapmıyorum ablamda gördü 3 gün önce kıtlıktan çıkmış gibi çikolatalı açma yedi, tabi herkes bana kızıyor kızıma çikolatalı açma yapmıyormuşum yaptık bugün önce çikolatamızı kendimiz yaptık kakao fındık bal sonra da açmamızı yaptık yedik, paketli yiyecekler olmadığı sürece evde yapılan her şey serbest 🙋🏻♀️