yuksekipek siz ne yerseniz yiyin, vücudunuz bebeğin ihtiyacına göre üretim yapar. Tekrar yağ oranının artması için 9-10 aylık olup bebeğinizin iyice hareketlenmesini beklemesiniz. Enerji ihtiyacı artan bebeğe yetebilmek için vücut o dönemde daha yağlı süt üretir. 6. Aydan sonra anneden geçen antikorlar yarılanır, çünkü bebek kendi savunma sistemini oluşturmalıdır. Anne sütünün mucizevi olması her ay bebeğin ihtiyacına göre kendini hiç bir dış etkene maruz kalmadan gpncellemesindendir. Afrikalı bir anne ile Avrupalı zengin bir annenin sütü arasında fark yoktur.
alerji nedeniyle aylarca diyet yaptım, hurma, hoşaf, patatesle beslendim. Buna rağmen ilk 1,5 ay hariç mama takviye etmedik. Benim gibi diyet yapan bir çok anne var. O dönemde o kadar çok sen yemezsen sütün kalitesiz olur diyenle karşılaştım ki çok doktora sordum, çok araştırdım, sütün kalitesi diye birşey olmadığını öğrendim. Şükür bebeğim persentilde hep iyi durumdaydı.
stres sütün en büyük düşmanıdır. Böyle şeylerle canınızı hiç sıkmayın.