Merhaba kızlar daha önce yazmıştım dogumdan sonra migdem cok kotu agrıyor soguk aldım galiba diye agrısında bayılacak gibi oluyordum gecen özele gittik doktor ıkınma sırasında migdemin yukarıya biraz cıktını soyledi ve ilac verdi birde reflü yastıgında hep yatıcaksın iyi olmassa ameliyat dedi böyle bişe başına gelen varmı bilgilendirirmi acaba