Arkadaşlar hamileyken demir ilacı kullanıyordum günde 2 defa. B12 ve vitamin de kullanıyordum. Son ayımda da kan tahlilimde tiroid im düşüktü ilaç verdi doktor. Ama doğumdan sonra ben ne tiroid ilacını ne demir vitamin b12 hiç birini kullanmadım… sorum şu. Aşırı halsizim gözlerim bayık bayık sürekli. Ruhum darlanıyor sürekli enerjim yok. Sanki aldığım nefesi bile zorla alıyormuşum gibi. Bi üşengeçlik bitkinlik var üzerimde. Emziriyorum da. Inanın halsizlikten yemek yapıp ta yiyemiyorum bile ağzımı açacak halim yok. Geçen gün oturup ağladım bu halime… kızlar acaba kan değerlerimle alakalı olabilir mi bu durumum. Yoksa ben böyle mi kalacağım çok bitkinim 😞 kan tahlilinde bisi çıkmazsa ya kendi halim böyleyse ve böyle kalırsam çok korkuyorum 😞 algım kapalı sanki unutkanlık hat safhada zaten. Biri bisi diyo odaklanıp dinleyemiyorum bile. Of of nedir bu bana olanlar bilen çıkar mı acabaa