01asaf01 Merhabalar oğlum 10 aylık bugün doktor kontrolünde kalbinde üfürüm olduğunu söyledi eko istedi küçüklüğünden böyle bir şey yoktu şimdi çıktı. Aynı sorunu yaşayanlar varmı böyle sonradan çıkan?