Mom081 3 ay çok erken kapanmamıştır o doktorunuza sorun.. Ben de 8aylık falan ken kapandı sandı doktpra sordum, baktı. Kapanmamış size öyle geliyor ama hala açıklık var dedi, bir de tek bir yerde açıklık yok bir kaç yerde var..
Yine de daha bilgili anneler vardır yorum yapabilcek 🤷🏻♀️