Ilayda0098 evet benimki. Şu an 7 ay 9 günlük. 6.ayda emeklemeye 6,5 aylıkken sıralamaya başladı. Ama ayağının birini yamuk basıyordu. Bugün doktora götürdüm. Adamda şasırdı. Bu kadar erken yapması da iyi değil sakın teşvik etmeyin. Kendi kendine yapabildiğini yapsın dedi.