Onurhannn Benim kızımda örümcekle çok rahat yürüyodu hatta örümceğini kaldırıp engelleride aşıyordu ama artık emekleyip yürümesi gerektiğini düşündüğüm için 8.5 aylıkken kaldırdım örümceği 1.5 ayda hem emekliyo hem bi yerlere tutunup kalkıyo çok zorlandık ama başardı. Ve örümcekten dolayı yürürken parmak ucuna basıyo o yüzden çok fazla örümceğe alıştırmamanızı tavsiye ederim.