Haticedd ben kendim açtım 4 gün önce 🙈 oğlum 8 aylık valla yıllarca sarı kullandım hamileliğimden beri hiç ellememiştim saçıma. Artık dayanamadım kuaföre de cesaret edemedim hatta açıcıyı aldım 2-3 hafta yapmadım düşündüm araştırdım durdum aldığım boyanın kimyasalı azmış ondan açtım zaten direk sarı yapmadı karamel gibi oldu biraz dinlensin saçım tekrar yapacağım sorun da olmadı