Dn23-1 10 aylık bebeğim var dün bacağımı düşüp kırdım ödem var ameliyat için bekliyorum kötü bir kırık iyileşmesi zaman alacak lütfen dualarınız da bana da yer verin🙏
bala86asel Dn23-1 Allah yardımcınız olsun canım tez zamanda iyileşirsin inşallah çok zor olacak sizin için inşallah yardım eden biri vardır yanınızda