Eğer yatarak emziriyorsaniz reflü olabilir. Ama endişelenecek bir şey yok reflüde, her bebekte oluyor, büyüdükçe karın kapakçığı gelişiyor ve sorun düzeliyor. Sıkıntı olmaması için eğer ısrarla kusmalar devam eder, huysuzluk, öksürme, öğürme gibi sıkıntılar olursa emzirme pozisyonunuzu düzeltmeniz gerekir kronik bir soruna dönüşmemesi için. Biraz daha büyüyünce kendi kendine kalmaya, oturmaya çalışırken ıkınıp kusacak da, endişelenecek bir durum değil. Bebeğinizi gözlemleyip ne zaman ne yaptığınızda kustugunu anlayabilirseniz sorunu da çözmüş olursunuz. Bir de fışkırtarak kusuyorsa ve bu bir gün içinde 3-4 kere olduysa doktora danışmanızda fayda var. Eğer sebebini hiç bulamadiysaniz fazla yemek olabilir. Ama bu son seçenek olsun, fazla yiyor diye düşünüp sorunu gözden kacirabiliyoruz bazen.