Bizde 1 aydır kullanıyoruz ama pek içmek istemediği için düzenli kullanamadık kilo da alamadık o yüzden ama içerisinde ki vitamin ve mineraller oldukça fazla çok faydalı yani bu ayda daha düzenli kullanıyoruz ay sonu belli olur alıp almadığı pediasure bizim mamamız 2 şişe iciyoruz