shr42 5 ay 5 gunluguz bir haftadir bizde de ayni sey. En son artik uyumamaya karat verdim. Salak oldum iyice cunku tam gozumu kapatiuorum bebegim agliyor sinir sistemim yıpranmisti. Bizde dis belirtisi de var ama dis yok 🤦🏻♀️ Birde ayaklarini cok ceke ceke agliyordu ben gaz da olabileceğine dusundum muskat rendesi verdim çıkardı. Sonra kimyon cayi verdim 2 gun. Bakrim olmuyor gaz damlasina devam ettim. Birde Tetagil granul diye birsey var onu kullaniyorum 4 gundur. Valla ondanmidir nedir dun gece uyud 3 de emdi yatti 6 da kalkti.