Smyy38 Canım bizim de 2 aydır var aynı durum. Önce akıntı seklindeydi. Sonra noktalar haline döndüz 2-3 gün önce yine epey geldi. Simdi de iplikler halinde geliyo. Cocuk alerji profesorune gittik. Cocugun gelisimi iyiyse, nesesinde sıkıntı yoksa önemli değil merak etmeyin dedi. Diyet verdi. Ve yediklerimin listesini tutuyorum. Ona göre neye alerjisi var buluruz dedi. Deri testinde hic biseye alerjisi cıkmadı