newwmommm Merhaba 3 gün önce sezaryen doğum yaptım ancak sütüm hala gelmedi pompayla sağıyorum sürekli ancak sol memeden kıvamlı yeşil sıvı geliyor damla damla. Kolostrum mu acaba ama sarı olması gerekmiyor mu neden yeşil olabilir?