5 aylık oğlum hem emziriyorum hemde bazen yada her gün bi defa 60 cc yada 90 cc mama veriyorum. Kakasini 4 5 günde çıkarıyor şu vermeli miyim bize doktorumuz şu 6. Aya kadar yok dedi ancak bu sefer ki muayenede sormadım 2 gündür de idrarında turunculuk var sizce şu vermeli miyim?