Arkadaşlar merhaba bu gece 12 de 16 aylık kızımla 6 buçuk saat sürecek olan bir otobüs yolculuğu yapacağız kaç gün öncesinden stres bastı beni ya ağlarsa ya durmazsa diye önerebileceğiniz tecrübeli olanların kolaylık sağlayacak fikirlerine ihtiyacım var arabay binince ağlıyor yabancı görünce ağlıyor malesef kızım uyku saatine denk getirdim ama otobüse binince hemen uyurmu uyumazmı belirsiz