Nazli35 Öksürüyooo burnu tıkalı balgamı var şuan ateşi yok 37.1 doktor 37.5 olursa ateşi var demek dedi de ben şuan napim bebeğime doktora gitmedim sadece aradım evde neler yapmalıyım internette elma pekmez ve ıhlamur çayı tarifi aldım banyo etmeli miyim kaynanam etme hasta olur diyo bende açılır diyorum sizce napmalıyım
Efemm Nazli35 sakin ol canım cocuk ne kadarlık 37.1 veya 37.5 cok bi ates degıl cnm bunun için suya sokma bol bol sıvı veya emzir ama öksürük varsa kolay kolay ilac almadan gecmiyo gecmiş olsun
Demirac19 Nazli35 banyo yapın burnu açılır, uyuduğu oda çok, sıcak olmasın bol bol havalandırın, baş ucuna soğan doğrayıp koyun şifa olur inşallah, bol bol emzirin yada sıvı alsın ve uyurken başı yüksek olsun daha rahat nefes alır
Efemm Nazli35 bırnunu temizle sürekli bn doktora götürmeden iyileştirdim aynısı bnm oglumda vardı ıhlamur tatlı kasıgı pekmez ver canım 38. 38.5 ateste duş aldırabilirsin cnm burnu akıyormu dısarı akıyorsa 2. Saatte bi temizle genzini
Efemm Nazli35 ben bunu kullanıyorum tuzu da içinde su cok hafif ılık olsun birinden ver digerinden cıkıyor zaten ikisini o sekılde yapıyordum genzine akıntısı da durdu burnunu da tuzlu su kuruttu eger bundan alırsanız tuzun hepsini dökmeyin şişeye