Nurgrvn bebelac mamaları ne yazık ki suda erimiyor topak topak kalıyor. Biz ilk başta aptamil ile başladık kızımda aşırı ikinma hissi yaptı. Bebelac alalım dedik almaz olaydık erimeyen bir mama. Sonra similac a geçtik kızıma ne gaz ne kabızlık hiçbir şey yapmadı. Her mama her bebeğe farklı yan etkiler yapıyor ne yazık ki. Deneme yanılma yöntemleriyle doğru mamayi siz bulacaksınız 💜😇 Similac tavsiye ederim 🤗