Merhaba son zamanlardan yoldan geçen arabada bile irkilmeye başladı salıncakta keyifle sallanırdı binmek istemiyor artık sallasam korkuyorum indir diyor herhangi bi ses olsa anne korkuyorum diyor normal bişey mi sizce ne gibi yol izlemeliyim her korktuğunda ona sürekli korkacak bişet y olmadığını anlatıyorum sarılıyorum uzun uzun ne sesiyse bunun doğal olabileceğini anlatıyorum öneride bulunabilecek var mı