zmerves Canlar bebişlerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz? Neler yapıyorsunuz hem gelişimi hem de sakinleşmesi için? Benim oğlum 5 aylık bazen yapacak etkinlik bulamıyorum oyun halısı dışında 🤷🏼♀️
Linaninannesiii zmerves Ben de burada durayım dört aylıkz sürekli kucak istiyor bütün evi turluyoruz tüm gün böyle geçiyor
Morfrenk zmerves o aylarda sürekli müzikle dans ederdik biz neredeyse günde 2 3 saat. 1 2 saat dışarıda dolaşırdık, kukla oynatır komik sesler suratlae yapardım, karşısına geçer dans ederdim
Eliffffffffffff zmerves Zaten 7,8 aydan önce yapacak pek bir şey yok bence. Ayna karşısında şarkı söyleme, oyun halısı, organları tanıma, zeka kartları, 0-3 yaş hikaye kitapları 😊 Anlamıyor ama inceliyor. 🤗
Browni zmerves sürekli iletişim halindeyiz bol bol konuşuyoruz, kitap okuyoruz, zeka kartlarına bakıyoruz. Çocuk şarkıları söylüyorum ve dinletiyorum. Eline farklı objeler veriyorum duyu gelişimi artsın diye bizimki zıplamayı cok seviyor bol bol zıplatıyoruz. Youtube da 5 aylık bebek gelişimi yazarsanız bir çok örnek bulursunuz. Sürekli konuşun inanın dil gelişiminde faydasını göreceksiniz çünkü bu ay taklit etme yetenekleri gelişmekte ben hep a aaa bir kedi var mış aa aa kim gelmiş vs diyorum geçen çığlık atarken a aa diye taklit etti beni 😂
zmerves Browni aahhaha çok tatlış taklit ❤️ Bizimki sürekli yemek yer gibi yapıyor sanırım çok yiyorum yanında 😂🤣 kitap okuyorum o oyuncakları ile oynarken canlandırma yaparak, biraz daha göz iletişimi ile basit kelimelerle konuşayım daha faydalı olacak gibi
ecemm-6161 zmerves oyun yap canım şarkı söyle ceee oyna saklambaç oyna parmak oyunu var onu oyna el becerisini geliştir
zmerves ecemm-6161 ceee eee’ye dün başladım biraz güldü biraz gözlerini açtı 😂 korkmasın diye gayet sevimli yapmaya çalışıyorum ama biraz daha bakımlı olsam iyi olacak sanırım 😂 saç baş dağılmış ceee eee korkutuyor sanırım 😅😂
cokgezenti_30 zmerves sürekli konuşuyorum şarkılar türküler gırla gider, ellerimle oyunlar yaparım,karşısıa geçer oynarım çok seviyor beni izleyimeyi,tek oyuncağı dişlikleri oyuncak dahi almadım, yürüyeşe gideriz markete gideriz zaman yetmiyor bize valla 😂😂
zmerves cokgezenti_30 dede baskısı yüzünden corona var diye çok dışarı çıkaramıyorum keşke çıkarsam ben de markete vs 😞 biraz daha her gün en azından bahçeye çıkarmaya özen göstereceğim 👍🏻
cokgezenti_30 zmerves kesinlikle dışarıya çıkmak iyi geliyor çocuklara be dışarıda neler var anlatıyorum hep
GiybetReis zmerves biz henüz 3 aylığız. Her gün rutinimiz aynı. Sabah kalkınca günlük bakımımız var. Burun temizleme ıslak pamukla silme masaj gibi bu sırada hoşuna gidiyor. Yavaş yavaş mıhabbet ederek yapıyorum sonra yedirip uyutuyorum. Bi sonraki uyanışında oyun halısında oynuyoruz belki 2 saati buluyor. Evde değişik objeler elletiriyorum kızıma. O sıra da tv de yabancı bi kanal açık oluyor dil gelişimi için. Sonra tekrar uyuyup uyanıyor egzersiz yapıyoruz. İşte dönme çalışmaları , elinin üstünse durma çalışmaları vs. Şarkı açıyorum öyle hoplaya zıplaya dans ediyoruz. Uçak oyunu oynuyoruz, ce-e oynuyoruz. Akşamları da kitap okuyoruz. Benim kızım muhabbet dinlemeyi çok seviyor o yüzden eğleniyor ben okurken. Arada bebek arabasıyla öyle dolanıp geliyoruz vs. Muhtemelen çoğumuz aynı şeyleri yapıyoruzdur sizin 5 aylık bebeğiniz daha tecrübelisiniz ve daha farklı şeyler yapabilir belki ama aradan bişi çıkartıp işinize yarayacak bişi çıkar belki.
zmerves GiybetReis teşekkür ederim ❤️ Benim en büyük eksikliğim dışarı çıkarmakmış yazılanlardan onu çıkardım. Babamın corona korkusu ve baskısı yüzünden çok evde kaldık, hala da kalıyoruz… ancak gördüğüm kadarıyla yarım saat dolaşmak bile günlük rutinde iyi gelecek. Bir şekilde kaçacağız artık 😊