Kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük. Büyük tuvaletini yapmakta zorlanıyor. Sadece mamayla besleniyor. Yaklaşık 1 aydır mama reddi yaşıyoruz. Bu yüzden 1 haftadan beri bebek pirinç unu katıyordum mamasına. Ama büyük tuvaletini bilyeden biraz büyük şekilde parça parça yapmaya başladı. Ve zorlanıyor da yapmakta. Bu alerji mi yoksa pirinç unu eklenince mama biraz katılaştığı için mi böyle oluyor?
Kaynanam zeytinyağı içir diyor. Vermek istemiyorum bende daha 6. ayını doldurmadığı için. Tavsiyeniz var mı?