Kızlar geçenlerde yinr post açmıştım hatırlarsanız. 9. Günde sarılık 17.5 çıkmıştı, sonrasında doktor değiştirdik 11. Gün 16.8 bugün yani 13. Gün 15.8 çıktı. Doktorum 2-3 saatte bir emzirmemi söylüyor sütün var ve doyuyor diyor mama verme diyor asla. Muayehanesinde çocuk resmen takır takır emiyor ama eve gelince uyandıramıyorum 2 saatten sonra başlıyoruz maratona. Ona rağmen kilo almış ve değeri bir değer de düşmüş. Sizce bu şekilde devam etmeli miyim?