Bebeğim 1 Yaşında artık dışarıya çıkmaya başladık buradaki annelerden sürekli güneş kremi hakkında bilgiler okudum baktım ki çoğu kişi kullanıyor.. Bebeğimin cildinde bir sorun olmamasına rağmen kullanılması gerekir mi ? Birde genelde güneş tepedeyken değil de akşamüzeri dışarıya çıkıyoruz güneş batınca yine de sürmem gerekir mi ? Eğer kullanılması zorunluysa hangi kremi önerirsiniz.?