1 aylık kızım var arkadaşlar. Malesef sütüm yeterli değil ve mama takviyesi yapacağım. Bebelac Gold aldık ama hafif kusturdu sanki. Daha yeni içmeye başladı. Zamanla alışır mi acaba daha yeni verdiğim için mi kusturdu ki. Sizler hangi mamayı önerirsiniz memnun kaldığınız neler var