Cheddar benim kızımds gece terörü vardı, aynı zamanda iştahsızlık. Şimdi de pek kelimesi yok (15 aylık) ki evde dogru düzgün tv de açılmaz, buna rağmen. Doktorun bunlar karşısında sorduğu ilk soru ‘akranlarıyla görüşüyor mu?’ Görüşemediğimizi söyleyince muhakkak imkan yaratmam gerektiğini söyledi.
ben dışarda çok müdahale etmiyorum. Direkt temas olmadığı sürece hele de açık havada çok bulaş olacağını zannetmiyorum. Ama şunu söylemek istiyorum ben önem vermiyordum daha bebek gibi düşünüyordum şimdi fark ediyorum ki onların farklı çevreler, farklı insanlar görmesi, akranlarıyla sosyalleşmesi belki bizden daha önemli. Pandemi bir gün elbet bitecek ama bebeklerimizde geri dönülmez psikolojik etkiler yaratmaması için olabildiğince ‘normal’ koşullar sunmalıyız diye düşünüyorum.