Cheddar çılgın 🤭😂 koronadanben de aşırı korkuyorum ama bebeğimin davranışlarından da çok korkmaya başladım. 9,5 aylık sayılır dün 2.kez annemlere gittim (aynı şehirdeyiz bu arada korkumdan anca🤦♀️) çıldırdı. Ciddi manada çıldırdı. Evi insanları her şeyi ama her şeyi yadırgadı ve biz apar topar evin yolunu tuttuk o ağlıyor ben ağlıyorum. Dün farkettim ki bir fanus içinde büyüyor ve başka bir ortamı yok. Sizin durum daha da zor çünkü daha büyük. Bence güvendiğiniz kişilerle yada daha az kişinin olduğu parklarda sosyalleşsin. Yoksa hepimiz çocuk psikologlarının yolunu tutacağız 😔