Merhaba güzel anneler bebeğim 25 günlük gündüz uykusunda biraz problem yaşıyoruz bir yastık yardımı ile sadece yüzüstü yatırınca 2-3 saat uyuyabiliyor. Yüzüstü yatmasının iyi olmadığını okudum çoğu sitede. Sürekli kafasını çeviriyorum ama korkuyorumda farklı bir önerisi olan var mı?