Kızlar gerçekten artık yıldımmm, bıktım usandım 2. Ayından beri ne emdi ne biberonla içti resmen 5-6 saat yemediği oldu 5-6 saat sonra verince 30 ml bile zor bitiriyordu acayip zayıf kaldı emmedikçe sütüm de bitti gelmiyor bile şu an sadece mama gidiyoruz… şu an 4,5 aylık ve 3 saatte bile 60 ml mamayı zorla içiyor artık ağlaya ağlayaaa yoruldum sinirden oturup ağlıyorum 4,5 aylık kilosu 4800 gören herkes bu nasıl 4,5 aylık diyor 2 aylık gibi duruyormuş Allah rızası için bişey söyleyin bana ya lütfen doktora götürdüm bütün testleri yaptırdık doktor hiçbir şeyi yok dedi çıldırıyorum artık yemedikçe burda bazıları yazıyor 4 aylık bebeğim 150-180 içiyor diye yemin ederim özeniyorum ya ben benimkine 60 ml bile zorla ağlata ağlata içiriyorum.