Mervetahir benim oglumda 4 aylikken ayni tepkileri verdi ama ben vermedim. Taa ki 5.5 aylik olana kadar. O ay 350 gr alinca doktorumuz baslayalim tadimlara ve basladik. Bence cok erken. Yemek istemesi hazir anlamanıza gelmez. İstahli bir bebekse ister ama bağırsak durumu için bekleyin. Acele etmeyin zaten 6.aydan sonra baslayacaksiniz sonra bir ömür ek gida yiyecek ne kadar anne sütü yada mama alsa kâr 🥰