9 aylık kızım uyandığından beri burun tıkanıklığı, burun akıntısı ve hafif öksürük yaşıyor. Sanırım ufak bir soğuk algınlığı geçiriyor. Yemek yemek istemiyor normale göre bıraz fazla emiyor uyku sıklığı da arttı. Durumu çabuk atlatmak için önerileriniz var mı?