Biliyorum her çocuk farklıdır bana kızmayın lütfen 🙏 oğlum 3800 doğdu 3 bucuk aylık 7 kilo doktor normal sadece anne sütü alıyor dedi ve alerjili bir çocuk mama vermiyorum ama yinede bu aralar çok az kaka yapar oldu analık işte acaba doymuyormu diyorum sizlerin 3-4 ay bebişleriniz nasıllar ☺️