Merhaba anneler aranıza yeni katıldım 13 günlük anneyim 37+0 da doğum yaptım doğumum normal oldu ve kanımda aids şüphesine rastladıklarını bebeği emzirmememi sonucun pazartesi çıkacağını söylediler doğum cuma günü oldu hastenede mama getirdiler o süre zarfında bizde biberon verdik pazartesi sonucumun temiz çıktığını emzirebileceğimi öğrendim ama bebeğim mememi tutmadı meme ucum yoktu daha sonra emzirme eğitimi almama rağmen biberonla vermemeye çalıştığım halde bebeğim biberonla beslenmediği zaman doymadığını zannediyor sürekli bağırıyor ağlıyor memeyi hala kabul etmiyor şırınga ile göğsümü sağıyorum ucunu çıkarıyorum sadece biberonu kavradığı gibi kavrıyor göğsümü ne yapacağım bilmiyorum anneler benim durumumu yaşayan ve bebeğine memeyi kabul ettirebilen var mı ?