Selam kızlar insanlar normalde iki seçenek arasında kalır ben baya bi çok arasında kaldım aşagıd yazdıgım markalardan kullanan varsa iyisiyle kötüsüyle yorumlarınızı bekliyorum ki bende bir eleme yapıp karar veriyim teşekkür ederm şimdiden herkese 😍
Kraft Parma
chicco Ohlala 2 ultra
chicco trolley me
yoyko 1st cabin
Hamilton s1
Baby plus style
Joie mirus çift yön