Pinar_kb senem9 baby plus aldım memnunum. En uygun e bebekte 😊 skop hopu da çok duydum ama çok pahalı gerek yok.
Vanilya senem9 Hemen yazıyorum iki gündür araştırdım. Skıp hop ek gıda termosu süper. Mama için su koyacaksan da chıcco nun iyi. Babyplus 3 ayda yitirdi özelliğini
Deryamm senem9 decathlon termos ları 1 bucuk 2 gün sıcak tutuyor. Hatta bebekten sonra kendinize bıle kullanabılırsınız. Hem sıcak hem soguk kullanılabiliyor. Ve uzun süre muhafaza ediyor.
RuzgarMommys Ek gida için istiyorum bende termos Baby plus in büyük olani yok e bebekte satilmyor uzun zamandır :/
Babybloom senem9 mama ek gıda için özel bir ürün almayın bence. Bebek ternosu diyince daha pahalı oluyor. İyi termos markalarından küçük ebatlı alın. Aladdin kullanıyorum çok memnunum. Stanley de keza, ömürlük şeyler bunlar