Psıkıyatrıye götürdük oğlum 2 ay erken doğdu 26 aylık ama 28 Ay olmadı gerekıyor neyse konuşmuyor hıc herseyı ısaretle ıstıyor bızde götürdük doktor gerılık var dedı bay bay yapmıyor oğlum bazen yapıyor bazen yapmıyor soylemıyor konuşmuyor hıc konuşası yok gıbı 1 ay kadar çok konuşun çok dınlesın kısa öz anlatın dedı bakalım 1 ayda düzelmezse özel egıtım alır dedı duzelırmı sızce egıtımle