Zeynebim24 aminn hepimizin cocuklarini bizlere bağışlasın Rabbim.benim oğlanda 14 aylık iki dk oturmaz gece dogru dürüst uyku yok aksam onun yatmasını zor bekliyorum zaten gec uyuyor gece çalışmaya halim kalmiyor. Gunduz de elime kitabi aldigimi görsün saldırıyor resmen kitaba.eline kitap tutusturuyorum ki beni bıraksın diye ama ne mümkün onu birakip tekrar benimkilere dalıyor boylece calismak sadece lafta kalıyor😊artik kardesi dogsun daha cok gerci ama biraz toparlasin belki seneye onlar birlikte oynamaya alışır da bende ders çalışabilirim umudum bu yönde😇