Zeynebim24 ahsenmomm benim kızım 5 aylikken ben korona oldum ilaç almak için mecbur emzirmeyi bıraktım. Mama vermeye basladim ilk basta almadı ben cok korktum almicak ac kalacak diye ama sonra acıkınca kendiliğinden aldı.
ahsenmomm Zeynebim24 deniyorum bende sürekli çok yoruldum artık kaşıktan. Şöyle mamasını hazırlayayım kendi içsin istiyorum ama yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Diliyle oynuyor sürekli
Zeynebim24 ahsenmomm ben kaşıkla vermedim hic canım biberonla verdim işte ben surekli emzirdigim icin biberonu almadi ama acıkınca şapur supur icti. Sabırlı ol güzel annesi bak acikinca nasil içer minnoş 🧚♀️