Sezeryan doğum yaptım göbeğim ben burdayım diyor kızım 3 buçuk aylık kilo vermek istiyorum ama emzirdikten sonra resmen elim ayağım boşalıyo sürekli yemek ve tatlı şeyler yemek istiyorum kendimi durduramiyorum🤦♀️😂acaba emzirdikten sonra herkes böyle oluyormu yoksa ben yemeyimi seviyorum