Sydanur- Uzun zamandır aptamil kullanıyorduk bebelac geci yapalım dedik bebegimin cildinde isilek tarzi biseyler olustu mama degisikliginden boyle seyler yasayan oldumu yoksa baska bi sebebi mi var acaba