annesinin_kizi Tubasel24 morelinş bozup sütünü etkileme canım Biz dee 26 günlükken yattık 1 hafta enfeksiyon dan Sarılık için bende sonra gelen benden önce çıktı çok uzun sürmüyor İnşallah hemen çıkarsınız sıkma canını
BKumsal Tubasel24 Biz de Fototerapi görmüştük. Anne olarak düşüncenizi anlıyorum. Geçecek merak etmeyin. ⚘
turansmom Tubasel24 Bizde 24 saat boyunca görmüştük 4 gün boyunca sizi anlıyorum, umarım cabucak atlatır minik. Canınızı sıkmayın, sağlığı için. Bol bol emzirin, süt yeterli degilse mama takviyesinden çekinmeyin🙏
Dn123 Tubasel24 1 gece durduk 17 den 13 e düştü. Uzayan sariligi vardi. 2 bucuk ayda geçti toplam. Siz yanında durabiliyor musunuz beebgin
1prens1prensesannesii Tubasel24 hiç moralini bozma kuzum. Bebeğin hisseder sütünü de etkiler.. Oğlum 5 gğnlükken mavi ışık aldı ertesi gün çıktı. Emzirmeye girdiriyorkarsa gir emzir. Yada sütünü sağ ver. Yada mama ne ile besleniyorsa. Geçer Allahın izniyle bol dua et.. Hemen hemen her bebekte oluyor.
Deniz3461 Tubasel24 üzülme canım biz de 7 günlükken ve 20 günlükken iki defa yatış aldık sarılıktan. Birinde değer 18 diğerinde 15 idi. ilkinde çok ağladım korktum. Hem size gem de bebeğe yansıyor bu. geçici bir şey olduğunu bilin. Sadede takip etmeyi ihmal etmeyin. Üçüncü ayımızda geçti tam olara sarılığımız.
Organikumos Tubasel24 bizimde 5 günlükken böyle olmuştu. Üzme kendini biliyorum aşırı zor ömrümde ağlamadığım kadar ağlamıştım o hemşireye onu bırakıp çıktığımda eve geldiğimde bir daha kucağıma alana kadar hayat durmuş gibi gelmişti. Ama inan değicek çok daha sağlıklı hissedicek iyileşecek sende unutucaksın bugünleri.. 😞
SinyorinA Tubasel24 bizde bir gün hastanede yatip ışık tedavisi gördük geçiyor bu günler merak etme ama ben oglumla birlikteydim hastanede 2 saate bir emziriyordum yanimda kuvoze kendim koyup aliyordum.
gulsahgursoy Tubasel24 Allahım acil şifalar versin inşallah 🤲🏻 Benim bebeğim 1 günlükken sarılıktan yoğun bakıma alındı ve 15 gün yattı. Gerçekten çok zordu ama sütüm için güçlü durmaya çalıştım. Kızım şimdi 3 aylık ve çok şükür geçip gitti. Sizde sabırlı olun, sütünüzü düşünün. Tez vakitte sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🤲🏻🌸
deryata Tubasel24 hiç moralini bozma annesi allah beterinden korusun. hemen hemen çoğu bebekte oluyor bizde de oldu bol bol emzir en önemlisi o. gerekiyorsa ki genelde veriyorlar mama takviyesinde bulunabilirsiniz. ne kadar yerse bebeğiniz o kadar iyi olur. geçmiş olsun.