Merhaba anneler, 4 ay 9 günlük kızım, şuan atak dönemi olduğu için gündüz uykularını kucağımda uyuyor ancak 3 ay sonra işe başlayacağım. Muhtemelen gündüzlü bir bakıcı tutacağız, kızımın onun kucağında uyumasını istemiyorum açıkçası. O zamana kadar ağlatmadan yatağında kendisi uykuya geçmesine ve uyku arkadaşına alıştırmak istiyorum. Sizler nasıl yaptınız paylaşırsanız çok sevinirim🙏