maestro Z44 d vit fazlası atılmaz birikir ve tehlikeli. dr’unuza haber verin mutlaka ve onun tavsiyesi ile bir süre kullanmayın. bi hafta filan.
Z44 Duriskonunannesiii yani belkide 20 damlayı geçmiştir bilr oyle diyim biberon gibi çekti birden. Başka zaman olsa ağzını sürmez biseye 😔