Poziomka gecmis olsun canim. Ben sutum az olmasina ragmen 2 kere 39 derece atesli mastit oldum. Koltukaltima hatta sirtima kadar agrirdi, yuzustu yatmayi birak sagdan sola donemezdim agridan. Bebegim de meme tutmuyordu senin gibi sagiyordum. Bebegin kac aylik? Memeyi tutmayacagina kesin ikna olma denemeye devam et derim benimki 1.5 ay ne kadar denesem de meme yaklasinca bile aglama krizine girerken bir gun kucagimda kendiliginden gogsume dogru donup agzini acti. Hemen atletimi siyirip denedim ve cat diye tuttu memeyi birdenbire. Pes etme derim. Cok tikaliyken veya cok bosken emmek istemez bebekler biraz sagip sagdigin sute gogsunu bandirip agzina tutturmayi denedin mi? Biberona 10cc sut koyup tadimlik olarak icirip devaminda biberonu ceker cekmez memeyi agzina verebilirsin. Birisi kucakta ayakta durarak tutsun biberonu cektigi an sen devreye gir. Bunlari muhakkak denemissindir simdi akil vermek bana dusmez ben tecrubemi paylasiyorum, olmuyorsa da olmuyor dunyanin sonu degil kendini uzme.
Bir de en onemlisi, mastit oldugumda cerrah soylemisti asla ama asla soguk kompres yapmayin diye.
Youtube’da mastit masaji var. Benim canim cok acimisti ama o masajin yarattigi basinc ile zamanla tikanikliklar aciliyor.