rumeysahin Merhabalar ,23 ocakta Doğum yaptım. şuanda 2 ay 11 günlük bebeğim. Sorum kendimle alakalı olacak. Kırkım dolduktan 1 hafta sonra eşimle birlikte olduk herhangi bir sorun olmadı. Sonra 1 hafta ara verdik ve ikinci birleşmemizden bir gün sonra çok açık renkte pembemsi kanamam oldu devamı kahverengi oldu ve sadece 2 gün sürdü. Adet kanaması gibi değildi. Sonra kesildi aradan 1 hafta geçti şimdi tekrar pembemsi kanama gelmiş çamaşırıma sizce bu nedir ? Tekrar hamile kalmış olabilir miyim? Çok korktum umarım yerleşme kanaması gibi bişey değildir. Sizlerde de oldu mu böyle bir şey ?