Kızlar kayisi yemek gaz yapar yazıyor internette ama kompostosuda süt yapar yazıyor çiğ yemek mi çok gaz yapıyor? Komposto olarak tuketirsekte çok zorlar mi bebeklerimizi ? Yada önerebileceğiniz başka gaz yapmayan ama bol süt yapan tarifler var mı taze anneyim tecrübelerinizi bekliyorum 😊