Smsnannesi senin diğer postuna da yazdım sanırım 😂 ilk önce ben birden fazla gıda kestim doktorumun önerisiyle. Sana doktorun dediklerini söyleyeyim. En alerjik 4 grup var
1-inek sütü ve ürünleri
2-yumurta
3-inek eti
4-buğday
bunlardan ilk 2 sırayı hemen kestik. Süt ve süt ürünleri yumurta hemen kestim. Ama öyle böyle değil içeriğinde eser miktarda olan şeyler de dahil yani paketli gıdalar tamamen bitiyor. Bunların yanında yine çok alerjen olan susam,tropikal meyveler,kabuklu kuruyemişleri de kestik. Sonra baktık şikayetler geçti. Bir ay sonra doktorum süt ürünü fırında pişmiş ye dene dedi denedim şikayetler birkaç saat sonra geri geldi. Böyle olunca anladık ki süt ürünleri garanti. Bir daha diyet açmadım zaten doktorum o kadar deneyelim dedi yumurtayı da ama korktum deneyemedim 😂😂😂